ĮSIVERTINIMAS IR PAŽANGA 2024 M.
2024 m. (2023–2024 m. m.) tobulintos veiklos rodiklis |
2.3.1.
|
2024 m. (2023–2024 m. m.) tobulintos veiklos raktinis žodis |
Mokymosi konstruktyvumas
|
Kokį poveikį mokyklos pažangai turėjo pasirinktos veiklos tobulinimas? |
Dauguma mokinių džiaugiasi, kad mokosi mūsų mokykloje. Jie teigia, kad Kauno suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centras yra unikali, išsiskirianti iš kitų mokykla. Čia besimokydami mokiniai pasitiki savimi, jiems suteikiamos galimybės geriau pažinti save kaip besimokantįjį, suprasti savo individualaus suvokimo ypatumus. Mokykloje jie skatinami domėtis įvairiomis mokymosi ir veiklos galimybėmis pabaigus mokyklą, formuoti kuo realesnius savo mokymosi pasiekimų lūkesčius ir numatyti konkrečius žingsnius tiems lūkesčiams įgyvendinti. Mokiniai noriai dalinasi savo teigiamomis emocijomis ir skatina savo draugus ateiti mokytis į Centrą. Ženkliai padidėjo Centro mokinių prieaugis.
|
Kaip keitėsi mokinių pasiekimų lygmenys? |
Nuolat grįžtant prie jau išmoktų dalykų, dauguma mokinių geba pritaikyti savo įgytas žinias naujose situacijose; moka sieti idėjas, suvokti, patikrinti ir perkonstruoti savo supratimą, mąstymą ar veiklos būdą. Demonstruoja įgūdžius bei gebėjimus, sistemina savo patirtį, suvokia pažinimo proceso įvairiapusiškumą, sprendžia iškilusias problemas.
|
Kokį poveikį pasirinktos veiklos tobulinimas turėjo mokinių pažangai? |
Šios veiklos tobulinimas turėjo teigiamą poveikį mokinių pažangai. Dauguma mokinių teigia, kad žino, ką turi išmokti, geba pritaikyti išmoktus veiklos ir mąstymo būdus naujame kontekste, remtis asmenine patirtimi, supranta mokymosi naudą ir žino, kur nori mokytis baigęs(-usi) šią mokyklą. Sustiprėjo atsakomybė už savo mokymąsi, asmeninės patirties sklaidą, jos augimą bendradarbiaujant ir tikslingai veikiant kartu su kitais.
|
Kokios papildomos sąlygos buvo sudarytos mokinių asmenybės ugdymui tobulinant pasirinktą veiklą? |
Ugdydami mokinių mokymosi konstruktyvumą mokytojai pamokose siekė įtraukti mokinius į tam tikrus sprendimus dėl savo mokymosi planavimo ir tobulinimo. Mokiniams pateikiamos užduotys, kuriamos situacijos, kurios skatina mokytis remiantis savo patirtimi, bendradarbiauti su kitais besimokančiais, įsivertinti savo asmeninę kompetenciją.
|